The day



Just nu är jag inne i en vill-skriva-period så lika bra att passa på att skriva så mycket som möjligt. En tanke dök upp igår om att föreviga bloggen i bokformat. Det vore lite kul att ha, får se om jag slår till på det. I dag har jag cyklat till gymmet där det blev löpning och styrka för benen. På hemvägen åkte jag förbi Kicks där jag uppdaterade min favoritdoft (D&G L´IMPERATRICE ), det är 20% på alla parfymer så lika bra att passa på. Jag har även plugget lite (så gott det går utan bok...) men det löser sig på tal om boken. Pernilla, min kursare fick tag på en åt mig så jag avbeställde min från adlibris. Gud måste ha hört mina böner igår, eller i allafall Pernilla. TACK!
 
Och nu ska jag & Per bege oss för att träffa Sara & Gustavöver en spelkväll. Det blir riktigt kul!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0