Powerwalk



Idag förvånade jag mig själv genom att faktiskt ge mig ut på en promenad vid sju-snåret. I flera dagars tid har jag lagt fram träningskläderna i köket & ställt klockan för att hinna ut på en powerwalk... Men i flera dagars tid har jag istället tryckt på snoozeknappen när larmet gått och somnat om... Men idag var det andra bullar! Och det ångrar jag inte, blev betydligt piggare av promenaden än av den där extra sovmorgonen!
 
Om en stund ska jag rulla till uni. för en föreläsning. Sen hem & äta lunch innan det är dags för att jobba kvällen! Fullspäckad dag! Hela den här veckan är egentligen fullspäckad. Föreläsningar, grupparbeten & seminarium. Och ett gäng jobbpass på det :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0