Helgen



Helgen kom och helgen gick.. I vanlig ordning. I fredags hade jag & karln fredagsmys i hederlig svensson bemärkelse. Det blev tacos framför filmen "Kvarteret skatan - reser till Laholm". Vi såg också ett av mina favoritprogram Skavlan.
 
I lördags startade jag dagen med shopping på stan! Det blev ett & annat höstplagg som fick följa med mig hem. Efter lunch bilade jag & Per hem till hällefors där vi gick på marken. På kvällen blev det kräftskiva hemma hos familjen. En stolt Per stod för kräftorna som han fångat & kokat! Just nu finns det ett trettiotal (levande) kräftor på våran uteplats. Deras öde ser inte så ljust ut...
 


 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0