En dag i mitt liv



Och idag började jag dagen med en skön promenad. Just nu äter jag frukost, en hederlig tallrik gröt & ett gäng koppar kaffe på det. Vad vore livet utan mitt morgonkaffe? Idag har jag två föreläsningar, den ena om C-uppsatsen (som närmar sig med stormsteg). Efter föreläsningarna ska jag gruppa med Pernilla, vi ska göra ett arbete till torsdagens seminarium. Och ikväll ska jag & min käre karl på husvisning... Ett träningspass ska jag också försöka få till. Yes, det var dagens planer. Dags att äta upp & svischa om!



 
Fin solnedgång på Öland i somras...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0