Back in Sweden

Igår landade vi på svensk mark. Ett mulet Skavsta mötte oss & jag ville inget hellre än att be piloten vända tillbaka på direkten. Tillbaka till värmen. Till fina fina Portugal. Tillsammans med mannen vid min sida. Det blev ett par suckar innan jag motvilligt klev av planet... Men som alltid vänder humöret direkt jag närmar mig vårt hem. Då är det ändå rätt skönt att vara hemma & få sova i min egna säng. Annars blev det lugnt igår kväll. Pers lillebror Erik kom över på en kopp kaffe & jag packade upp resväskan. Idag spenderade jag 13 timmar på jobbet, så det är en rätt trött jag som skriver det här inlägget... Ett inlägg om resan kommer, jag har redan påbörjat det!
 
Och imorgon är jag aktiv student igen. Klockan 10:15 hittar ni mig på universitetet! Det känns...konstigt. Det var ju nyss juni, när jag lämnade in sista uppgiften inför sommaren. Tänk, om nio månader är jag färdig. Socinom. Tänk att jag redan läst 2,5 år?
 
På stranden i Portugal
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0