Praktik & bröllop


Just nu sitter jag här med min goda smoothie (mixade jordgubbar, sojamjölk, proteinpulver med melonsmak och ett gäng olika nötter och frön på det) Nyttigt & gott. En bra kombination :) Per ligger på golvet & gör situps... Ikväll skulle vi få tummen upp av Anna Skipper (så länge hon undviker vårt skafferi med godsaker...)

Imorgon är sista praktikdagen på demensboendet Tullhuset.
Jag kommer sakna mina handledare Sophia & Lise-Lotte & den goà assistenten Erika. Fick fina ord i slutbedömningen så jag är glad. Nästa vecka ska jag praktisera mina sista veckor med två enhetschefer inom hemtjänsten. Spännande att se hur det är.

På lördag är vi bjudna på bröllop i Kil (Värmland) Nicklas, Ron eller Nille, kärt barn har många namn ska gifta sig med sin Michaela. Frågan återstår vad jag ska bära dagen i ära? Veckans uppdrag att komma på det.
Och Sune sol, nu får du allt visa dig!




Kommentarer
Nikoninan

Åh va fint intyg ! Nu måste du va stolt ! bra kämpat :)! Du vi har fått i brevlådan att man kan få åka gratis till Örebro fram å tebax, så tänkte användaav den så snart det lugnat sig i skolan, hehe :)

kram !

2012-05-16 @ 09:33:16
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
A

UNDERBARA ORD! Du förtjänar varenda ett av dem. Sune är på väg, jag känner det i hela kroppen ;)

2012-05-16 @ 21:10:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0