Ny praktikplats


Jisses vad jag är trött. I måndags började jag på min nya praktikplats. Många nya intryck. Och längre dagar. (blev lite bortskämd med tider på min förra praktik...) Min nya handledare som jag har i två veckor är riktigt bra & trevlig, så det känns bra. Hon arbetar som enhetschef för servicegrupper. Intressant när jag själv har jobbat i hennes anställdas kläder för några år sen. Idag har jag hängt med ledningsgruppen ute i Kvismaren. Där deltog jag i "artrace", vem som kunde hitta flest fågelsorter & mitt lag tog hem segern. Vi såg två ormar också.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe & försöka hålla mig vaken.




Ett säkert vårtecken...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0