Sushi för hela slanten

Ikväll har jag ätit inget mindre än..... SUSHI! Ett gäng damer & jag åt på East West. Väldigt trevligt, skrattade så tårarna sprutade. Folket på restaurangen fick veta mer om oss än de egentligen borde... Men äsch det får vi bjuda på! Nu ska jag sätta igång med fallbeskrivningen. (och äta lakritsglass...) det där med sockerförbud är inte min grej. Äta saker med måtta, det är kanske bättre. Igår tränade jag i allafall. Powerwalk en timma & crosstrainer 45 min. Så nu kan jag äta ett halvt glasspaket med gott samvete (?)

För övrigt börjar jag komma på banan igen efter lördagens bravader. Det tar längre tid för varje år att återhämta sig. Fast jag var inte den som spottade i glaset denna afton. Långt efter midnatt stod jag i en av sofforna med en leksaksgitarr runt halsen & en alldeles för stark drink bestånde av rom & cola i handen. Halv 4 var vi hemma, en trött & något rund under fötterna jag dunstade i säng. Söndagen... Jisses. Då övervägde jag starkt en återställare... ;)

Bilden nedan föreställer Johanna & Björn som visst somnade i ett mycket passande rum i huset!




"Björnen sover, björnen sover i sitt lugna bo...."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0