Alà dagens



Härliga vår, välkommen! Det firar jag med blommig kjol!


Jag lyckades övertala karln att knäppa av en bild på min nya kjol som jag fick av mammsen förra veckan.
Och idag invigde jag skinnjackan för första gången det här året. En alà dagens med andra ord.

Idag har jag studiedag, hemma & pluggar (och leker Hollywood-fru)... Efter lunch rullade jag upp till stan där jag gick loss på vårkläder inne på H&M för att sen landa i frisörstolen. Min käre frisör Lotta gav håret en omgång med slingor & välbehövlig klippning. Just nu tvättar Per (!) & själv ska jag plugga lite till innan jag ska börja på en bok som jag lånade idag. En helt skön måndag!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0