Hällefors



För ett par dagar sedan lämnade vi Hörvik (åker tillbaka om ett par veckor) och nu befinner jag mig mot norrare bredgrader, i Hällefors hos familjen. Det var länge sen jag var hemma i Örebro nu, blev en lång semester men jag börjar inte jobba förens på måndag så det passar fint att turnera runt! Här i Hällefors har jag det bra, blir bortskämd med gò mat (som alltid) och myser med min gula fina hund. Har städat husvagnen också, helgen efter midsommar ska jag & Per bosätta oss i den nere i sommarstugan. Det längtar jag till!


Mamms & papir hemma hos oss på julfirande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0