Födelsedagsfirande


I fredags bilade jag & Per till Hällefors för att fira min födelsedag tillsammans med familjen. Det bjöds på pizza när vi anlände. Mätta och belåtna åkte vi ut till sommarstugan där vi övernattade. Lika mysigt som alltid att vara där tillsammans med min käre karl. Hannah gjorde oss sällskap också. Vi satt på bryggan och njöt av ett vackert sommarsverige, läste, mumsade choklad och lyssnade på karlavagnen.
 
På lördagen tog vi oss en rejäl sovmorgon innan vi avnjöt en frukost på bryggan. Efter frukosten åkte vi iväg på en längre båttur. Hannah hoppade glatt ner i båten som är en av hennes favoritställen. Vid lunch kom familjen förbi för att fira mig med presenter, tårta och grillning. När det var dags för paketöppning kom mamma med ett paket med hål i där det stack ut höstrån... Trodde direkt att jag skulle få en kanin eller liknande (Per såg skapligt nervös ut där ett tag) men i paketet låg det ett mjukisdjur som föreställde en råtta... Haha.
 
På kvällen blev det fest hemma i Hällefors. Vi skålade i vin innan vi gick ner till parken där vi buggade och hade skoj! Min kära mor sa åt bandet som spelade att jag fyllde 25 år och då spelade de en låt för mig och önskade mig stort grattis på min 35 årsdag (de missuppfattade visst en siffra...) men äsch. 10 år hit eller dit;) Jag som inte gillar att stå i rampljuset tyckte det hela var en smula jobbigt men jag överlevde konstigt nog!
 
Tack för en väldigt fin helg!

 
Avnjuter frukost på bryggan...
 
 
Jag & goa Hannah i båten!
 
 
Livsnjutarna själva ;)
 
 
Min ståtliga karl & jag nere i sommarstugan
 
 
Den mystiska kartongen... Med råttan i.
 
 
Visst ser jag lite farlig ut med min pistol & glajjor?
 
 
Fina älsklingen överraskade mig med en resa till Ungern (Budapest) i oktober.
 
 
Födelsedagsutstyrseln i all sin prakt
 
 
Världens finaste man & jag
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0