Nyköping


Jisses vad jag är trött. Idag har jag varit i Nyköping tillsammans med min handledare & en kollega till henne. Vi startade bilresan 07.15 & var hemma ca: 18.00... Lång men väldigt intressant dag! Min handledare Jeanette & kollegan ida var gästföreläsare för ett gäng biståndshandläggare & chefer. Fick lära mig en massa om "rambeslut", handläggningssättet i Örebro kommun. Vi blev bjudna på frukost, lunch & fika, inte helt fel;)

Nu sitter jag i våran nya soffa, i ett nystädat hem (passade på att städa så jag håller mig vaken...) & strax ska jag kika på "familjen annorlunda" på tv-play! Imorgon har jag studiedag, plugga hemma & efter lunch dyker mammsen & pappsen upp! Blir ett besök på marieberg, blir riktigt kul!



Jag inspekterar druvorna på en vingård i Melbourne



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0