Praktiken



Ståtlig vovve poserade i snön hemma i Hällefors!


Jisses vad jag är trött & seg idag. Efter praktiken & gymmet landade jag i soffan där jag somnade... Vaknade när Per kom hem & min snälla karl gjorde kvällsmat åt sin trötta dam (lax, potatis, sås & grönsaker). Gott!

Tänk att jag varit på Myndighetskansliet halva praktikperioden nu (är där 10 V.) sen återstår 10 veckor bredvid en enhetschef på tre olika ställen. Det blir bra, även om det redan känns tråkigt att lämna det här stället. Gillar handledaren, de andra handläggarna & arbetet. Gillar att träffa olika människor dagligen & vara med på hembesök till äldre människor som oftast blir glada över att få prata av sig & har intressanta historier att bjuda på. En annan sak jag redan saknar är jobbet på Eklundavägen! Orkar inte riktigt jobba extra nu när jag går raka veckor... Snart kommer jag tillbaka, saknar hela Eklundagänget!

Nu ska jag fråga snällt om jag kan få lite ryggmassage....


 



Kommentarer
Annelie Gutenberg

O vi på Eklundavägen saknar dig Jenny♥ Men det låter som om du har det bra:))

2012-02-21 @ 19:31:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0