Karlslund


Idag tog jag & Per bilen till Karlslund. Mitt nya stativ & fjärrkontroll skulle invigas.
Fotade i alla möjliga vinklar, ljus & positioner. Riktigt kul. Har läst fotoböcker de senaste veckorna så jag passade på att pröva en hel del nya saker med kameran. Fick förfrågan ett par gånger om jag hade sett den berömda "strömstaren som tydligen rörde sig i trakterna. Den missade jag tyvärr!:)

Jisses vad fint det är ute. Nu är våren påväg, det känns verkligen! Känns lite tråkigt att sitta här framför en datorskärm, men jag har en massa plugg kvar att göra klart inför imorgon så jag har inte så mycket val...
Ikväll kommer Sara & Gustav på tacokväll. Det ska bli väldans trivsamt, snart åker dem till Australien & Nya Zeeland så det blir ett farväl också.

Här är bilderna jag tog med stativet & fjärrkontrollen.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0