Sunday


Jisses, vad trött jag är. Gårdagens bravader har tagit ut sin rätt!
Jag ska strax slå igen mina blå & haffa en dejt med John blund!
Den här helgen har gått galet fort & varit mer än underbar!

Idag har jag varit på marieberg (Per höstshoppade dagen i ära)
Själv köpte jag bara ett linslock till min käre vän Sony A230.
(Lyckades tappa mitt förra under bryggan i sommarstugan...)

Sen blev jag bjuden på hemmagjord sushi hemma hos bästa Niklas.
Han & Micke stod för detta välsmakande konstverk (farligt gott!)
Anna, Sara & Soffan var också på plats runt middagsbordet!

Annars har jag faktiskt pluggat (eller jag gjorde ett tappert försök)
Kom på mig själv med att googla på "Östkusten Australien"...
Imorgon, då sitter jag från morgon-kväll & blir klar med inlämningsuppgiften!








Med det säger jag tack för mig & godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0