Torsdag

Där kikar en nyduschad jag fram bakom boken;)


Idag har jag unnat mig sovmorgon, pluggat förvaltningsekonomi & tagit en solig powerwalk.
Just nu avnjuter jag lax i fetaostbädd & läser allt jag kan komma över om Australien.
Australienguiden är hur bra som helst, stryker under allt jag vill se & prickar sen in det på kartor.
Nästan varje dag de senaste månaderna har vi planerat resan, fast vi har mycket kvar av planeringen!
Det krävs otroligt mycket planering för att vi ens ska hinna se en bråkdel av landet på en månad:)

Efter lunch ska jag till uni. på föreläsning. Ikväll väntas träning & senare bio (En dag) med ett gäng damer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0