Nattens drömmar...


Vilka drömmar jag haft inatt, så verkliga men ändå inte. Drömde att jag var gravid för att senare föda ett barn.
När jag var gravid i drömmen skrev jag ut det här på bloggen (fixade ett program som räknar ner dagarna)
Sen uppdaterade jag statusen på Facebook & skrev ut det...När jag vaknade var jag alldeles förvirrad (!)

Första tanken var (efter jag konstaterat att jag INTE var gravid/fött bebis) "Måste ta bort allt om att jag är gravid"
I drömmen gled jag runt på två bröllop tillsammans med Per, drack vatten & klappade den runda magen.
Sen var det dags för att föda. (hur det gick till hoppade jag över i drömmen) såg sen att pappa höll min bebis.
(som för övrigt såg ut precis som Per idag & bar en blå, söt sparkdräkt. Stolt som tuppen var jag i drömmen)

När jag tänker efter finns det faktiskt en massa logiska förklaringar till mina drömmar:

♥ Min vän Lina gick ut med sin graviditet på facebook igår (därav bebisdrömmar & uppdateringar på facebook)
♥ Jag har sett i en del "mammabloggar" såna där nedräkningsprogram....Senast igår såg jag det!
♥ Igår pratade jag med Anna & Sara om mitt framtida  drömbröllop... Fick lite bröllopsyra där i drömmarna!
♥ Sara beskrev hur pappa skulle se ut i detalj den dagen jag gifter mig (han såg precis ut så när han höll bebisen)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0