VFU-platser

Gårdagens utstyrsel: Svarta jeans med hög midja, linne & en kavaj på det


Jag är så glad (!) över mina två VFU-platser till våren!
När jag sökte trodde jag aldrig att jag skulle få mitt första val men det fick jag!
Första perioden (16 jan-23 mars) ska jag praktisera på myndighetskansliet öster.
Där får jag se hur det går till när det beslutas om olika insatser för äldre & funktionshindrade.
Helt intressant, jag kommer få följa med & göra hembesök också. Spännande!

Min andra VFU- plats är inom område 3 Öster, Vårdboende och hemtjänst. (26 mars-3 juni)
Då får jag vara med på olika äldreboenden och hemtjänster & bla. gå bredvid enhetschefer.
Att vara chef är inget jag drömmer om just nu, men vem vet vad jag känner för i framtiden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0