Ringa...


Jag är en stor tönt när det kommer till att ringa vissa samtal. Till praktikplatserna exempelvis. Hjärtat dunkade innanför bröstet när jag slog numret till en av mina praktikplatser... Det gick trots allt bra, även om tanken på att lilla jag ska praktisera bredvid en chef på ett äldeboende får benen att nästan börja skaka. Jag undrar vad jag kan bidra med? Självförtroendet börjar svikta en smula, vad sjutton har jag gett mig in på? Fast livet är till för att utmanas, ta chansen till nya möjligheter, troligtvis har jag säkert växt en rejäl bit när jag är färdig med praktiken den 3 juni... ;) Hur som helst gick samtalet bra, ett möte ska bokas in med min handledare i januari-februari!



Kommentarer
mollander

bra jobbat Jeppe! efteråt kändes det väl hur gött som helst?! :)

2011-11-15 @ 10:39:09
URL: http://nineteen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0