Farväl... Tentan


Malin min käre kurskamrat är en riktigt rolig filur, det är helt omöjligt att ha tråkigt i den damens sällskap. Vi är lika knäppa båda två, kanske därför vi hänger ihop;)

Idag hade vi "djupa" diskussioner om hur vi ska fira om vi klarar den inlämnade tentan...
"Om vi klarar tentan dricker vi en varsin vinflaska"
"Om vi inte klarar tentan dricker vi helt enkelt två vinflaskor"


Nu hänger allt på resultatat.... Som kommer om tre veckor... En eller två flaskor Höglund?;)



Farväl tentan, du var en stor del av mitt liv, men inte längre.... Frihet!



Kommentarer
mollander

Jeppe, jag har tänkt på det här med vinet, och jag tror att jag byter ut flaskorna mot en eller två 3 liters istället. Förhoppningsvis blir det bara en, men skulle det bli två så.. ja. Vad händer med mig då? Full blir jag i alla fall.



Jag vill verkligen ha en "Jeppe-Denise-Mollander"-kväll snart!! Alltså verkligen, som i verkligen, jätte mycket, jätte super duper mega mycket!



och på tal om knäpphet, har jag någonsin sagt hur mycket jag gillar oss och våra knäppigheter? :)

2011-11-09 @ 23:07:12
URL: http://nineteen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0