Update: Helgen


Jag har inte skrivit om helgens strapatser så jag gör det nu.
I fredags var tanken att det skulle bli barrunda men efter en förfest hemma hos mig så landade vi på Harrys för att köra järnet på dansgolvet. När vi kom dit var dansgolvet tomt på den övre våningen, vi slängde oss glatt ut & bjöd på våra bästa moves. En stund senare kunde vi lämna dansgolvet & konstatera att vi slutfört uppdraget att få igång Harrys;)

I lördags var jag & Per bortbjudna till Hanna & Kallis som bor i ett jättefint, nyrenoverat hus i Kumla. Direkt jag sätter en fot hemma hos dem blir jag sugen att klicka in mig på hemnet.se & köpa hus...;) Det var inte mindre än fyra små barn hemma hos Hanna & Kallis (dem är ägare till två av barnen) full rulle i huset med andra ord! Föräldrarna sprang kapplöpning efter barnen. När barnen somnat blev vi bjudna på ost & kex, hur gott som helst, till det fick vi melon, gurka & morotsstavar. Sen spelade vi spel, rapakalja. Jag tror minsann att jag ska önska mig rapakajla i julklapp!

Förfestgänget minus Erika som hämtade påfyllning av livets dryck i köket ;)


Kommentarer
mollander

jag gillar inte rapakalja. jag kan inte ljuga! :(

2011-11-15 @ 20:49:12
URL: http://nineteen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0