Blekis

En väldigt blek jag posar framför webcam...


Min karl är inte diskret när han slänger ett ögonkast på mig & säger "vad blek man är, skulle behöva sola"
Haha, jag är läskigt blek (som majoriteten av svenska befolkningen i dessa tider.) Men jag bojkotar allt vad solarium & brun utan sol heter. Förut älskade jag att steka mig brun i ett solarium, nu är jag rädd för att få hudcancer & rynkor i förtid. Per får helt enkelt så ut med min bleka uppenbarelse någon månad till...;)

Idag har jag tagit min andra hepatit B spruta och är ett gäng hundralappar fattigare. Just nu planerar jag in mitt liv i kalendern (jobb, plugg & annat viktigt som saker att fixa inför resan) samtidigt som jag lagar mat (torsk i senapssås...) Efter lunch ska jag bege mig mot stan & träffa Anna & Sara över en fika, uppdatera varandra om livet!

Och ikväll väntas en härlig dejt med min käre karl som varit planerad ett tag. Vi ska bland annat avnjuta sushi & några glas vin på det... Mysigt. En skål för att tentan är klar & inlämnad ska det bli också!

Dags att fixa klart firren! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0