Valborg


Gårdagens utstyrsel, blommig jumpsuit H&M


Det blev grillning hos Gustav, han hade fixat potatisgratäng, tsatsiki & sallad
Jag grillade kyckling, i vanlig ordning! Underbart gott med grillad mat! Oslagbart
Det var ett gäng roliga människor på förfesten. Det blev både vin & goà drinkar!
Sen cyklade vi genom vårnatten till Frimis. Konstaterade att det var överbefolkat
(helt omöjligt att kunna lyssna på band.) Det blev en rätt tidig kväll för min del
Åt en hamburgare innan jag tog igen välbehövlig sömn (vaknade typ 09.30 idag!)

Idag har jag kört Pers båt! (helt otroligt att han vågade sätta mig bakom ratten)
Fast det gick bra. Jag ville köra snabbare & snabbare, hehe! Sen satte regnet stopp
Då blev det en sallad på gröna grodan, nästa stopp blir på jobbet (15.00-20.00)
:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0