Diagnos...Trötthet?

Jag har drabbats av en ENORM trötthet (med förtydligande på enorm!)
Det spelar ingen roll hur mycket sömn jag snittar (inatt blev det 10 timmar. Igen.)
Då jag för det mesta brukar vara en såndär äckligt hurtig morgonmänniska
(som hoppar ur sängen på första signalen & tar en powerwalk på en timma)
Ja, då gör detta mig förbryllad. Nu ÄLSKAR jag min snoozeknapp. (en timma idag)
Och jag LÄNGTAR tills helgen=Två dagar att trycka på snoozeknappen (!)
Det här har gjort att min hjärna har fått börja leta efter möjliga förklaringar:



♥ Jag sover helt enkelt för mycket
(är det möjligt!?)
♥ Jag rör mig lika mycker som en björn i ide just nu
(fast då behöver jag väl inte mycket sömn?)
♥ Jag kan ha drabbats av pollenallergi för det kliar i ögon, hals & näsa
(symtom på pollenallergi är också trötthet) Eller en hederlig förkylning?
♥ Min kropp har tagit semester redan nu
(ett par veckor för tidigt - jag är ledig från 4 juni-vecka 25 )
♥ Jag skäms nästan för att skriva detta, men jag är kanske bakis?
(jag körde ju trots allt en två-dagars.. För typ fyra dagar sedan nu..)
♥ En bieffekt av influensavaccinet var sömnsjukan (Åhneeej!)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0