Varning!

Jag har stött på problem. Stora sådana. Minst sagt.
En nyfiken vän till mig messade ungefär 5 min efter detta inlägg
"Jenny Pettersson, nu får du berätta vad som händer? Din lilla teaser"

Min plan är att avslöja drömmen via bloggen (dela ut små ledtrådar!)
När jag skrev det fick jag svar på tal "Din lilla råtta, vad du är fräck"
Min gode vän anklagade mig för att utnyttja min hemliga plan för fler sidvisningar
"Du kan få en ledtråd i förskott"
Jag skickade iväg en ledtråd som fick Anna att lista ut min "hemlis"
(Och där startade kriget)

Anna började hota att sno mina läsare (alltså ni!) Se upp för kvinnan på bild nedanför..
Hon är inte all leka med. Inte alls.  Och jag ser redan att hon börjat avfyra sitt vapen!
Kommentarsfältet är attackerat. Jisses. Jag säger det igen. VARNING!!


VARNING. VARNING. VARNING!



Kommentarer
Den gode riddaren

You're going doooooown, Pettersson. Vänta bara tills jag tar fram mina RIKTIGA vapen. Du har tur de närmsta timmarna, solen lockar mer än att kämpa mot fiender som dig.



Vänta... Bara.



Jag har kraften på min sida.

2011-03-11 @ 10:31:05
URL: http://anna88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0