Marieberg



Vilken grym
dag det har varit, både jag & vädret är på topp!
Började dagen med en powerwalk, 5 km i solskenet. Underbart
Sen åt jag en rejäl & gò frulle innan jag knopade på seminarie.upg.
Efter lunch anlände mammsen & pappsen, fick en fin cykel av dem!
(det kommer bli många och lååånga cykelturer nu i vår & sommar!)
Vi åkte ut till ikea där vi åt lunch & strosade! Sen marieberg. Shopping!
Per ska få fota allt jag köpte (eller mina snälla föräldrar köpte det mesta åt mig!:)
(Svarta jeans. Linne. Halsband. Jeans shorts, T-shirt & inredningsprylar!)
Nu har de precis åkt tillbaka, ska chilla lite i soffan & njuta av allt fint jag fått!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0