Gårdagen bjöd på...


♥ En konstig syn på stan. En "gubbe" som hängde i en lyktstolpe?
♥ Ett besök på O´learys där jag träffade riktigt sköna människor
(Plötsligt skrek alla "Strömpis" & ett par minuter senare stod jag i kön.)
♥ Gårdagen bjöd på en massa dans också. I alla stilar & former.
(Jag gick igång som älgen. Elefanten.Traktorn.Spindeln.)
♥ Jag drack BARA tre glas vin. Stolt som tuppen är jag idag! 
♥ Okej. Jag drack en halv öl också. Nästan. Inte i min smak. Nepp.
♥ Gårdagen bjöd på tre kändisspan! Jisses.
(En spelare i fotbollslandslaget. En bloggerska. En bonde söker fru-brud)
♥ Och en mingelbild blev det kvällen i ära. Vågar jag se på resultatet?
♥ Jag fick också se en kille som var inlindad i eltejp. På dansgolvet (?)

Dags att svischa om. Nu ska jag träffa damerna på stan.
Det blir en brunch dagen i ära. Perfekt så här dagen efter.
I eftermiddag blir det marieberg också. Shoppa skor & annat.
Och kvällen avslutas med film. (Million Dollar Baby)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0