Veckan i ord & bild


Den här veckan har bjudit på fyra arbetspass (dagpass)
Jag har grillat med Per. Åkt båt & njutit av livet på Hjälmaren.
I tisdags blev det picnic i stadsparken med Sara & Niklas.
Trivsamt. Vi träffade på Mr dirty Bear. En skön sommarkväll.

I onsdags bilade jag hem till Hällefors för att gratulera pappsen.
Åt tre bitar (!) jordgubbstårta & en massa mat på det. Satt fint:)
Jag har även varit på bio med Anna, såg filmen "Something Borrowed"

Den här helgen är mina svärisar på besök från Sölvesborg.
Vi har lagat till lax idag (eller Pers mamma lagade, jag diskade)
Hur gott som helst. Fick även besök av Ingrid (Pers farmor)

Här nedanför kommer en "bildbomd" ifrån veckan fram tills idag!





Mr dirty bear spanade i min rumpa. Snusk björn.

"När jag var liten älskade jag stora paket" säger pappa.
I nästa sekund slänger han sig över det största paketet.
Ni ser själva, spänningen lyser i pappsens ögon.

"Det känns som om jag fyller 80 år när du sätter en flaga framför mig"
Pappa var inte helt nöjd över min arrangerade bild. Kanske lite tillgjord.




Bästa familjen Larsson i vårt kök.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0