Svampen

Min dumma hals hade svullnat upp inatt & värkte som sjutton!
Jag sprang till köket, värmde vatten & käkade isbitar ett par gånger
Så det blev inget Hällefors idag för min del, tog sovmorgon. Vilade.
Efter lunch gav halsen med sig en smula, förslog en fika på svampen!
Per tackade ja till erbjudandet, så vi åkte dit & fotade/drack kaffelatte
Ikväll blir det till att vila. Kanske hyra en film? Eller köpa en ny tidning?
Har lägenheten all by my self, Per ska iväg & bowla med grabbarna!
Imorgon har jag siktet inställt på att vara frisk. Saknar redan träningen..!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0