Student i all ära

Igår registrerade jag mig för en ny kurs!
"Vetenskaplig metod och utvärdering i socialt arbete"
Jag ska börja termin tre av sju (eller 3/6 om jag gör c-uppsatsen tidigare)
Har redan läst ett år, två terminer på socionomprogrammet!
Jag kände mig nyss som en "färsk, förvirrad" student!
Snart står jag där, med en examen i handen & många nya möjligheter!


Jag ska bli bättre på att njuta av studentlivet!
Stressa upp mig mindre över tentor & redovisningar.
Ingen dag är den andra lik. Nya föreläsningar. Ny kunskap.
Frihet. Möjlighet att lägga upp många dagar som jag själv vill.
Att vara student är "fattigt" men ändå så underbart många gånger!!



Kommentarer
Nikoninan

Du är så duktig !! ;D

2011-01-14 @ 17:39:05
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0