Inspirera & inspireras



En kvinna som verkligen kan inspirera är Jennie Benjaminsson på kalasgott
Vackra bilder av mat&bak-verk flödar, likaså passionerade ord om hennes skapelser!


♥ Vad är hälsa för dig?
Psykiskt och fysiskt välmående!
♥ Vad är nyttig & hälsosam kost för dig?
Bra mat som är lagad från grunden, och mat som får mig att må bra!
♥ Vad är lycka för dig? När är du som lyckligast?
För mig är lycka känslan av att få spendera tiden åt det jag älskar. Mat, kärlek, möten och resor!
♥ Vad tänker du på när du hör ordet träning?
God hälsa och fysik!
♥ Tränar du? Om ja, vad tränar du?
Jag tränar inte på gym, men jag försöker att röra lite extra på mig i vardagen!



Kommentarer
Mikaela

Gillar hennes blogg också, sjukt inspirerande.

2011-02-28 @ 19:10:17
URL: http://utmanaren.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0