Överansträngd


Idag kände jag mig lite som "blondinbella" när jag beställde en taxi
(Om vi bortser från oborstat hår, blekt ansikte. mjukisbyxor & huvtröja)
Det blev inget jobb för min del, fick ont i hjärtat igår så jag sjukanmälde mig
Ringde vårdcentralen idag & det slutade med att jag fick åka dit i taxi & göra EKG
Inga hjärtinfarkter eller hjärtmuskelinflammationer. Överansträngd löd domen.
Så jag ska fortsätta vila & vila lite till. Är nedbäddad i sängen & tentan får vara!
Var rädda om er. Träna INTE när ni är sjuka (Och överträna inte när ni är friska)
Och glöm inte att koppla av (det SKA jag själv bli så mycket bättre på)



Du finns alltid där. Stöttar, lyssnar & peppar
Jag älskar dig så mycket Per, tack för att du finns!



Kommentarer
Nikoninan

Nämen usch vad otrevligt det där lät :O Ja precis ta det lugnt nu å ta igen krafterna ! : )

2011-02-10 @ 17:54:17
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
eva, ju

Låter inte bra alls! Vila ordentligt nu

2011-02-10 @ 21:47:00
URL: http://evaju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0