Änglaburken

När något eller någon stör dig kan man ibland inte få det ur huvudet. Man ältar det om och om igen, och det är hopplöst att stänga av. Ett bra sätt att bli av med det är att skriva ner det på en lapp och lägga det i en burk eller box och stänga locket. Det försvinner då, inte därute men i ditt huvud. Det är en enkel men effektiv metod

Sanna Ehdin


Jag har själv inte provat denna metod, men efter mycket grubblerier den senaste tiden så ska jag ge detta ett försök. Det kan det verkligen vara värt, istället för att låta dumma tankar envist snurra runt & tömma mig på energi! Jag kör på "änglaburken" redan ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0