Trötter


Tröttare än tröttast
känner jag mig trots att jag spenderat den senaste timmen i sängen... En tenta tar på knoppen vill jag lova, äntligen är den över. (Jag hoppas för gott...) Min fina karl kom precis hem, däckade direkt i sängen av trötthet han också. Tackgodegud att det är helg. Ikväll behöver vi besöka Willys & shoppa det sista inför morgondagens julbord, sen har jag som önskemål att hämta mat från Saigon & hyra med oss någon film (Ikväll är det Skavlan också!) En godispåse är jag verkligen värd, proppad med gò choklad & lakrits....;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0