Biljardturnering & tentakilon



En kvällens utstyrsel (slarvigt utklippt ur paint) Gillar min svarta skjorta, funkar till allt ;)


Om en stund ska jag & Perry möta upp Denise & David på videobiljarden. Det blir en tuff biljardturnering!
På tal om annat. Jag skulle egentligen bära mina svarta jeans med hög midja ikväll. Men jag fick inte ihop dem över magen. Hej och välkommen "tentakilon" eller nåt. Alldeles för lite träning & alldeles för mycket mat & gòsaker har satt sina spår. Usch. Per försökte hjälpa mig att knäppa, men nej, det gick inte. För en månad sen satt dem som ett smäck...

Jag måste sluta äta för att jag är stressad. Helt enkelt. Och träna mer på det. Amen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0