Det blev visst utgång!



Igår gick jag från en kakelputsande kvinna (väggarna i badrummet var inte att leka med)
till en partypingla som drack vin & jägershoots som om det inte fanns en morgondag.
Spontant. Roligt. Det är oftast oplanerade utgångar som blir mest värda!

Berg dök upp hemma hos oss. Snackade, såg "Hipp Hipp" & diskuterade kräftburar.
(Det blev ett hett samtalsämne hos herrarna som ska kräftfiska nästa helg)
Jag förevigade kräftburen på kort, med en stolt Berg som ägare.
Sen åkte jägerflaskan fram & en vinflaska senare för min del, var vi på Örebro Festen.

Där träffade vi på två kompisar till Berg som blev våra följeslagare under kvällens gång.
Efter Örebro festen hamnade vi på Satin där jag bosatte mig på dansgolvet resten av kvällen.
En mycket rolig & värd kväll med grabbarna grus. Hönan i tupphuset som jag var;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0