Byta gym (?)


Imorgon ska jag ta tag i träningen igen. (dags att byta ut latmasken till duracellkaninen)
Motivationen för att gymma på F&S har varit nere i noll under en längre tid.
Jag behöver en förändring. Prova något nytt. Nya utmaningar. Nya miljöer.

Så imorgon kommer jag provträna på Motionsform ett nytt gym i stan som verkar bra.
Längtar redans tills jag får sätta mina rosa/vita reebook skor i deras gymanläggning!
Vore hur bra som helst om jag trivs, då jag cyklar förbi gymmet både till uni. & jobbet.
(helt bra om jag känner för att träna innan/efter föreläsningarna eller jobbet)
Öppettiderna kan inte bli bättre heller, mellan 06.00-23.00.

Hoppas, hoppas gymmet lever upp till mina förväntningar. Då blir det årskort direkt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0