Närkes riviera


Idag körde jag på min prickiga byxdress

Det första jag såg imorse var en stor, härlig sol!
Jag & min käre karl funderade på vart vi skulle bada...
(Visst är det underbart med "funderingar" som dessa (!)
Hargebaden, närkes riviera blev dagens destination!
Där stekte vi dagen lång. Spelade strandtennis & läste..
Hur mysigt & skönt som helst.

Efter beachen blev nästa stopp i Askersund.
Där bjöd Per mig på en stor & farligt god glass..."Ploppglass"
Mmm... Njutning på hög nivå.
Efter våran glassfrossa strosade vi runt i Askersund & fotade.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0