Provträning - Actic


Redo för ett styrkepass i mitt vita linne



Idag har jag provtränat på Actic, fick en gratis provträning med instruktör.
Instruktören, en vältränad kvinna vid namn Marika körde totalt slut på mig.
Först ställde hon ett gäng frågor (målsättning, tidigare träningsvanor mm.)
Sen bad hon mig att värma upp. Valde då att löpträna innan styrkan.

Jag sa att jag hade som mål att bli mer "fit" & börja träna regelbundet.
Marika knåpade ihop ett träningsprogram som jag fick följa en timma.
(skrämmande att se hur fel jag tränat med en massa övningar tidigare)
Kvinnan var tuff. Fick lära om, göra rätt. Avslutade styrkan med 25 min. på "crossen".
Inget gymkort än. Jag ska provträna två gånger till på Actic innan jag bestämmer mig...;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0