Sjukis.


Nej, det är inte sant. Jag är sjuk igen. Vad har hänt med mitt immunförsvar?
Halsen svider & jag känner mig alldeles kallsvettig. Så typiskt. Så misstajmat.
Men imorgon, då är jag frisk igen. Det finns inga andra alternativ. 25-årsfest väntas.
Berroca.
Justja, det ska införskaffas snarat på rekommendationer från Pers lillebror.
(Sen Erik började med en brustablett varje morgon har han inte varit sjuk på över ett år)

Jag trotsade iaf tröttheten med en repa på stan, köpte en kavaj på H&M för 224:-(!)
Den ska jag köra hårt på hela helgen, matcha till både skinnskjorts & klänning.
När jag kom hem frossade jag i tårta (kvar sen igår...) och sträckläste ut en bok.
Resten av kvällen ska jag ägna mig åt att vila & vila lite till. Och packa också.



En glad jag poserar på Gotland.



Kommentarer
Nikoninan

Krya på dig !! :D ät lite lök kanske? ;)<3

2011-08-25 @ 23:09:33
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0