O´learys


En torsdag på O`Learys (som egentligen innebar jobb) var högt över förväntan.
Grymma låtar avlöste varandra under kvällen & det bjöds på godaste popcornen!
En galen snubbe anordnade ett musik, sport & nöjes quiz som vi deltog i som "Team Briska"
Jag beställde in en gigantisk coca-cola & drogs genast med i stämningen.
Åsa var minst lika nöjd, hon blev till & med "arg" på mig när vi skulle åka hem!

Från & med nu finner ni mig på O´Learys. Dag, kväll som natt. Sju dagar i veckan (!)



Gårdagens utstyrsel - O`learys



Kommentarer
A

Men OJ! Jag är lätt med på det, O´learys nästa vecka kanske? Du, jag och Sara och kanske fler?!

2011-08-12 @ 11:35:50
URL: http://anna88.blogg.se/
TIMELIMITS - Foto och mode

Fin outfit!

2011-08-13 @ 16:56:10
URL: http://timelimits.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0