Student!!


Nu är det dags för lite kvällsplugg, trivsamt trivsamt!
Det känns äntligen som vissa lagar börjar falla på plats,
att jag kan skymta en helhet bortom horistonten.
För övrigt så har jag hamnat i en riktigt grym grupp,
vi krigar på med alla uppgifter & har en bra sammanhållning
Idag käkade vi lunch hemma hos Diana på studentgatan,
när jag såg studentkorridoren så kände jag ett lyckorus.
Jag är verkligen student. På riktigt.
Går en utbildning som är tuff men väldigt intressant på många sätt.
Det känns faktiskt riktigt, riktigt bra!
:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0