Jag ska på dejt!


Ikväll står det "dejt" på tapeten,
jag & per har bokat bord på Efesos.
Vi har varit tillsammans nästan 2,5 år,
att planera in en dejt då & då är helt bra för förhållandet tror jag.
Att skippa mjukisarna för en kväll, fixa med smink & hår.
Bara göra mig fin för karln & ingen annan..:)
Efter middagen ska vi hyra film & mysa!
Inatt har vi en gäst på besök också, mammsen!
Hon ska ut & göra stan osäker innan hon landar hemma hos oss!
Trevligt, trevligt! Frullen är inhandlad, hennes säng snart bäddad.
Dags för pay-back för alla gånger hon fixat åt mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0