Torsdag

Idag blev det en tidig morgon, redan 06.50 ringde klockan
(okej, man är lite bortskämd med sovmorgon som student!)
Så nu sitter jag här, drickar smoothie & kaffe
(väntar på att energin ska börja flöda i min trötta kropp)
Sen blir det "gruppis" all day, spela rollspel & lära oss dokumentera!

Snart helg. Längtar. För jag ska hem till min kära family
Har fått ett litet fotouppdrag av min farmor & farfar.
Farfar som är konstnär vill att jag ska fota hans utställning!
:)

Snälla Johanna gjorde denna fina header till mig i våras!
Lat som jag är så kommer jag aldrig till skott att ändra,
för nog passar denna betydligt bättre vintertid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0