Tio steg till inre utveckling

  • Jag inser att jag alltid har ett val
  • Jag använder det för att välja mina reaktioner och attityder till det som sker
  • Jag accepterar mig själv helt och fullt
  • Jag värderar & uppskattar mig själv
  • Jag vårdar och tar hand om mig själv
  • Jag sätter sunda gränser för mig själv och mot andra
  • Jag ser till att göra goda & roliga saker
  • Jag bryr mig om andra och ser aktivt till att mina medmänniskor har det bra
  • Jag kan ta emot vänlighet, gåvor & njuta av det
  • Jag delar glädje med andra

Sanna Ehdin- Finn din inre styrka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0