Förfest & Ritz

Ett glas vitt vin blev till flera glas vitt vin.
En dooleyshoots landade tillslut på fyra dooleyshoots.
Nya danssteg kom till världen. Trasdockan & lillefot.
Förfest tillsammans med Anna, Niklas, Gustav & Sara.
Förfestade till bonde söker fru (ja, det går att bli taggad av bönderna!)
Stod i en lååång kö till Ritz, stämningen var trots kyla & väntan väldigt bra!
Landade på dansgolvet där jag gick att finna resten av kvällen!
En karl tog sig friheten att inspektera mina lår/rumpa, stampade honom genast på foten
(mina klackar igår var inte att leka med, han borde få en blåfot!)
Ja, en galen kväll. En värd kväll. Jag borde ta mig ut oftare. Det vill jag konstatera!
Med detta säger jag gomorgon, tar dagens första kopp kaffe & alvedon på det!
Snart vankas det grupparbete all day. Sen hem. Vila. Hämta hem min nya inneboende
(Annapannas kisse ska checka in hemma hos oss i en vecka när kvinnan sticker till solen!)



Hahaha, skönaste bilden på Anna & Niklas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0