En ny kamera?

Den senaste veckan har mitt humör åkt berg&dalbana. Ena stunden glad& lycklig, i nästa stund är jag arg som ett bi. Likaså har magsmärtorna samt huvudvärk avlöst varandra på löpande band. Igår blev jag mer eller mindre sängliggandes på grund av en galen huvudvärk (trodde jag höll på att bli sjuk för Perry har lite feber idag) men nej, inatt fick jag das reed week. Så allt berodde på pms. Idag fick jag ligga med benen riktade mot taket samtidigt som jag svepte i mig alvedon med vatten & höll en vetekudde mot min ömma mage.

Nej, att vara qvinna är då inte lätt alla gånger. Fast det är lite som Per sa till mig idag "Ryck upp dig & gör något åt det istället" Till veckan ska jag ringa VC & be om lite bättre värktabletter, som funkar bättre & snabbare.

Idag har jag i allafall träffat familjen. Jag har också besökt Media Markt hela tre gånger i jaken på den pefekta (& billiga) systemkameran! En sony lutar det åt, för Nikon hade redan gått åt. Jädrans. Fast jag har läst igenom lite recensioner och Sony A230 verkar vara helt okej. Perfekt "nybörjar-kamera".
Imorgon är det dags att få tag på denna skapelse, 100 stycken är på ingång! Gissa om den kommer bli en vild jakt, där endast 100 personer kan vinna & jag ska vara en av dem!:D

För övrigt så har vi en ny ljudanläggning här hemma & en GPS. En skiva (aerosmith) samt en dvd (The travolta Collection) fick också följa med! Endast 10 kr styck. Som hittat!!

Nu blir det soffan nästa. Per är iväg på grillning & jag ska njuta av lugnet. En lugn&välbehövlig kväll tillsammans med en bra bok kommer göra susen för humöret men framför allt för magen som inte är på min sida.
Imorgon kommer jag vara som en ny människa plus en kamera rikare! Ett nytt intresse som jag drömt om väntar bakom hörnet. Spännande!:D

Trevlig helg sötnötter:)


I onsdags så styrde jag & Perry upp en liten grillning hemma hos oss.
Mycket trevligt;)

Förra helgen blev det Grönda Lund! (Jag åkte faktiskt en berg & dalbana, kvasten!!)
 
För ett par veckor sen var jag & Per på kryssning till Åbo.
Så här sov vi i väntan på bussen som skulle ta oss hem. Trötta & slitna!


Min kanske första,blivande systemkamera?? ;)



Kommentarer
A

Gryymt bra start på morgonen att hitta ett inlägg här!! :D Ha en superbra dag Jennsan, så ses vi. Förresten! Om du vill till Strömpis imorgon så kommer du in gratis ;)

2010-05-29 @ 07:39:53
URL: http://anna88.blogg.se/
j

Intressant blogg :)

2010-05-29 @ 08:41:31
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/
Anonym

http://justiice.blogg.se

Dagensfråga <3

2010-05-29 @ 08:49:15
Nikoninan

Stackare! Du får ta å kryta på dig löken ;) Ska bli spännande och se vilken kamera det blir :) ^! ;D

2010-05-29 @ 10:48:26
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0