Utan att tänka mig för..

Idag har jag städat hela lägenheten
och skickat in en ansökan till ett sommarjobb.
(På en gruppbostad för personer med förvärvad hjärnskada)
Jag tvekade att trycka med pilen på "skicka in"
För jag sökte nämligen ett heltidsjobb i sommar.
Utan att tänka mig för.
Som en klok vän nyss skrev
"Gör vad du VILL. Vad som känns BÄST. För DIG."
Och det gjorde jag.
Nu ska jag styrketräna.
(Utan att få dåligt samvete för att jag inte passar på att plugga pga jobb ikväll)
Framsteg!
:)


Egypten 2008.
Härliga tider;)



Kommentarer
Nikoninan

Du har rätt Jenny och din kompis.

Jobba inte ighäl dig, du är bara 22, du hinner vara ambitiös . ;) jag ska jag vara ambitiös ett tag nu å spela Lego Batman haha :)

2010-03-03 @ 16:28:20
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0