Shopping med världens bästa mamma!


Jeansleggings 199:- + rosa topp 179:- KappAhl
Vit body 129:- + kjol 99:- Gina Tricot

Träningsshorts 129:- + gladiator sandaler 99:- från H&M

Enkel vit klänning från Gina Tricot, tror den kostade 159:-
Tackar mammsen som var med och "sponsrade nästan allt.
Du är bäst! Värd dag med shopping & lite mat på Pacos!
Nu ska jag & Perry åka till Willys och handla hem lite food,
är sugen på en hemmagjord pizza! (Dock ingen lök denna gång;)
Tentan, den får jag tänka på imorgon!
Jag gjorde ett försök till att läsa dem två sista böckerna men inte ett skit fastnade.
Det får bära eller brista. Jag ska ge allt. Mer kan jag inte göra.
:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0