Finn fem fel?


Nyinköpt meny till vänster. Till höger samma meny, ett år senare!
Sjukt. Det är bara förnamnet. Tummen ner för konserveringsmedel.

För övrigt gjorde jag ett liknande experiment på ett gäng äpplen från donkan.
(Ni vet äpplen som serveres i en sån där påse, som ett "nyttigt" alternativ)
Jag plockade ut en äppelbit och placerade den på ett bord över natten.
Vanliga äpplen blir ju bruna efter bara någon/några minuter,
den här äppelbiten var inte ens brun efter ett dygn.
Det där med hälsosamma alternativ på donkan är jag inte mycket för,
ska vi äta där tycker jag att vi lika gärna kan göra det "ordentligt"
Med en fet plusmeny och dipp. Dock desto mera sällan.
:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0